اعتبارات بنیه دفاعی ما امسال بیش از دو برابر سال ۹۲ است/ نقطه شروع درخواست اس ۳۰۰ سال ۶۸ بود
روحانی در روز ملی صنعت دفاعی:
رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت با همه سختی‌هایی که در پیش داشت نسبت به نیروهای مسلح کم نگذاشت، گفت: اعتبارات بنیه دفاعی ما امسال بیش از دو برابر سال ۹۲ است.
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
Pakistan
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
روحانی در قضیه برجام دارای خودشیفتگی شده است.
ایرانی
-
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
باید هم با تمام وجود سعی کند به مردم بقبولاند برجام شاهکار یا حتی معجزه است چون چیزی جز برجام در کارنامه ندارد ومردم اگر نپذیرند برجام آورده ای در حد هزینه های هنگفتی که به مملکت تحمیل کرده داشته،روحانی باید اردیبهشت ماه بعنوان اولین رئیس جمهور 4ساله نه تنها از ریاست جمهوری بلکه از جمع رجال سیاسی خدا حافظی کند پس همه زور خودشو خواهد زد که با هر چشم بندی که شده برجام را فتح الفتوح قرن شاید هم تاریخ ایران جا بزنه!!!! اندکی صبر سحر نزدیک است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اقای روحانی مهمترین دستاورد برجام متوجه کسانی است که در داخل کشور تا پیش از این به امریکا خوشبین بودند و سرنوشت آب و نان و ارزانی و محیط زیست کشور رو در گرو توافق با امریکا و همپیمانانش میدانستند به لبخند های امریکا دلخوش کردند، اما اکنون با مشاهده بدعهدی امریکا به سیاست های مغرضانه دولتمردان امریکا اگاه شدند و تقریبا دست از خوشخیالی برداشتند البته برای کسب این تجربه هزینه گزافی هم متوجه سرمایه های کشور و ملت شد /با این همه هنوز هم کسانی هستند که در قراردادهای نفتی، کشور را نیازمند بیگانگان میدانند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اگر دولت دقدقه ای جز اداره قوه مجریه ندارد بخاطر امنیت بوجود امده توسط نیروهای جان بر کف و تجهیزات پیشرفته این نیرو می باشد امنیت مهمترین فاکتور لازم جهت پیشبرد سایر امور است .
افروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
کلید حل مشکلات کشور در دستان توانمند ملت ایران است ولیکن دولتمردان چشم امید به باز شدن قفل مشکلات توسط بیگانگان هستند .
عبدی زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
عده ای در بدنه دولت شعار اقتصاد مقاومتی و اطاعت از ولی فقیه می دهند ولیکن بر خلاف ان عمل می کنند نمونه بارز ان که بیان ان شرم اور است واگذاری تهیه غذای مسافرین قطار های کشورمان به اتریشی ها می باشد ایا این بر خلاف مصالح ملت و خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری نیست ؟ دولت نمی تواند مدعی باشد که مطیع امر ولایت فقیه است .
تقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
این موتور جت رو هم حتما بر جام اورده قراره زمستون برامون برف و بارون هم بیاره .
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
روحانی در هر صورت مچکریم، چون مجبوریم بهت رأی دادیم پشیمانی هم کاری را درست نمی کند
سال دیگه تلافی می کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
میترسم چند وقت دیگه اقای روحانی بگه من بودم که به کریستوف کلمب گفتم برو امریکا رو کشف کن البته ۴۰۰سال پیش از عالم زر بهش گفته
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار